Nu har de kommit!!!

YorkWann

Trådstartare
Och de är helt underbara!! :love:

Det var Fem kattungar från början, men Lill-Lennart dog :( Så nu har jag Jan-Olof, Margareta, Anna-Lena och Lilla Pelle Svanslös kvar! Och Mamma katt är såå duktig! Hon är så mallig över dem och fixar med dem och jag får hålla på och pilla och hon bara gillar när människor kommer och kollar på dem "Ja kolla! Är de inte fiiina" tycks hon säga :)

Hundarna är ok att de är och nosar, dock vill hon inte att mina hankatter är framme (De är inte så intresserade av ungarna dock utan mest att hon får massa god blötmat nu som inte de får) Min Tik vill mest ta med dem, hon är JÄTTEintresserad av dem och sitter med Sivan utanförlådan mest hela tiden :D

Jan-Olof är orange med vita tecken, Margareta är vit med svarta fläckar, Anna-Lena är cremefärgad med vitt på magen och på nosen och Pelle är svart med vita strån på frambenen och liiite på magen och han har ingen svans! :love:

Bilder komemr när Glimfeather laddat upp dem!!
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Margareta (troligtvis hane)
Katterna2dygn003.jpg

Katterna2dygn004.jpg


Pelle Svanslös :love: (troligtvis hane)
Katterna2dygn005.jpg

Katterna2dygn006.jpg
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Jan-Olof (troligtvis hona) har en halv svans iaf ;)
Katterna2dygn007.jpg

Katterna2dygn008.jpg


Anna-Lena (troligtvis hona)
Katterna2dygn009.jpg

Katterna2dygn010.jpg


En stolt Siv!
Katterna2dygn014.jpg


En svartsjuk Tullemor
Katterna2dygn021.jpg


Är inte Pelle det sötaste ni sett?
 
Sv: Nu har de kommit!!!

De är supersöta! :love:Speciellt den där svarta med en massa vitt :D

Vet ni vem pappan är? Han måste vara röd i alla fall om ni fått röda/creme honor ;)
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Antagligen är det flera pappor ;) Hon var jättekåt och smet ut och la upp sig för hanar som kom från när och fjärran. De kastrerade hanarna fick också ta för sig.

Gissa vem som ska plocka med sig Pelle när hon flyttar :angel:

Det kom ju en till svart utan svans, Lennart, men hans bakben var tyvärr väldigt felvinklade och han var pytteliten så han dog igår :(
 
Sv: Nu har de kommit!!!

*fnissar* Ja jag har iaf aldrig varit med om en lyckligare och stoltare kattmamma (syftar inte på den håriga av dom två).:D
 
Sv: Nu har de kommit!!!

De är supersöta! :love:Speciellt den där svarta med en massa vitt :D

Vet ni vem pappan är? Han måste vara röd i alla fall om ni fått röda/creme honor ;)

Visst är de ?! :love: De är helt underbara, kan sitta flera timmar och bara titta på dem! :) :love:

Och Sivan är så tålmodig med oss så! Vi får klappa och grejja hur mkt som helst! :) Vart lite nervös när de precis kommit, att allt skulle vara ok med Siv, så jag gick igenom Glimfeathers telefonbok, och ringde och terroriserade Haukur! :D Tack, tack!
 
Sv: Nu har de kommit!!!

*fnissar* Ja jag har iaf aldrig varit med om en lyckligare och stoltare kattmamma (syftar inte på den håriga av dom två).:D

Haha! Nä, är superstolt! Aldrig varit med om något så sött! Tänk att ett misstag kunde bli så lyckat! :):love:
 
Sv: Nu har de kommit!!!

*Kom fram till att man borde gjort manikyr innan man la ut sådan bilder...* :cool:
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Haha! Nä, är superstolt!
Hihi, ja d gick d inte att ta miste på... Mina jobbarkompisar stog bara å glodde på mig och sen sa dom "VEM var DET?" dom hade hört vartenda ord du sa trots att det är ett jävla liv i fabriken och den närmaste stog 5 meter bort:rofl:
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Det första jag sa till henne när du svarade var "sch, måste du prata så högt?" :D

:rofl: Jag trodde ju att d va du först när jag kollade på telefonen, å så svarar nån som nästan skriker, då var min första tanke "men gud, såhär hade jag verkligen inte förväntat mig att glim lät":rofl:
 
Sv: Nu har de kommit!!!

Grattis Sivan till tillökningen! :bow:
Jättefina kattbäbisar, var nu en duktig mamma. :)
Tullemor vill ju vara extramamma! Det är säkert uppskattat från Sivans sida, åtminstone om ett tag ;)

Jag vill också se kattbäbisarna!!! *avis* :o

Vilka stora bäbisar det var förresten. Inte undra på att hon var stor om magen.
 

Liknande trådar

Övr. Katt och samtidigt som det är skönt att få STÄDA!! :bow: Så är det jäkligt tomt.... Så nu har Margareta (Den svart-vita)hamnat i Umeå och...
Svar
4
· Visningar
747
Övr. Katt Nu är YorkWanns kattungar hela 5 veckor gamla! Busigare än någonsin och ursöta! Pelle Svanslös, Jan-Olof, Anna-Lena och Margareta...
Svar
13
· Visningar
1 423
Senast: tindra
·
C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 305
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp