Nu har jag beställt

beauspirit

Trådstartare
från Exklusiv.se;s rea :banana: .
passade på eftersom det var så mkt rabatt, får väl leva fattigt denna månad men det var det värt :p

för endast 448 kr fick jag ett ridtäcke i bävernylon med teddyfoder, svart med guldpaspoal
OCH
ett hoppschabrak i bommul, vitt med guld paspoal och svart kantband.
nya tävlingsgrejer :p . nån brodyr på scharbaket hade jag inte råd med...

sen kommer ju frakten oxå , men 450 spänn för detta tycker jag är väldigt billigt och de har ju så fina grejer :love: .


nån annan som beställt från rean?

någon som vet hur lång tid det tar innan man får grejerna?
för det vore ju kul om de kom innan helgens tävlingar, men så fort kommer de nog inte?
 
Sv: Nu har jag beställt

vad kul. dom har fina grejer där!
har ingen aning om hur lång tid det tar då jag bara förhandsbestältt och hämtat ut på mässan i gbg.
 
Sv: Nu har jag beställt

ja visst har dom =), aa ok. vad beställde du?

hoppas hoppas att avin ligger i brevlådan innan fredag :p!
 
Sv: Nu har jag beställt

Måste man handla grejer för 500 kr eller är frakten inräknad? För att få rabatten alltså :p
 
Sv: Nu har jag beställt

ja för 500, och eftersom de har grejer som kostar typ 195 osv så blev det lite klurigt först. för först tänkte jag köpa ett ridtäcke för 295 + schabrak 195 = 490 kr. då hade man ju fått lov att typ lägga till en guld eller silver paspoal för att det skulle bli över 500 och få rabatt.
 
Sv: Nu har jag beställt

Deras hemsida funkar inte riktigt, tror inte att det är min dator...? Ringde du in din beställningen? Vad kostar frakten?

/Happy, köööpsugen :angel: :d
 
Sv: Nu har jag beställt

Jag beställde ett vintertäcke o ett schabrak därifrån i höstas. Tog typ två månader innan jag fick det. Berodde på att tyget till täcket inte fanns hemma.
 
Sv: Nu har jag beställt

åhh :eek: du skulle inte berättat, nu får jag ju världens köptvång *sucka* :crazy:
 
Sv: Nu har jag beställt

tyvärr så har shabraken jätte dålig passform...bara så att ni vet!

Sen är dem ju inte så mega snygga heller. :devil:
 
Sv: Nu har jag beställt

Tycker inte heller schabraken är snygga, men täckena däremot :d Vill beställa ett ulltäcke och ett regntäcke, men det tror jag inte att jag vågar! :crazy:
 
Sv: Nu har jag beställt

Precis! Mitt drar ihop sig o blir veckat och j-kligt fult! Hade tänkt ha det som tävlingsschabrak först, men har det nu bara till vardags
 
Sv: Nu har jag beställt

Har precis beställt ett Marinblått fleecetäcke med hals + brodyr till min pålle som ska ut och tävla snart.

Blev jätte billigt.

584:- inkl frakten. :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Nu har jag beställt

mitt schabrak har inte blivit så!
de e fortfarande bra. har använt de ett 10-tal gånger!
de åker iof bak lite när man rider men annars e de bra :)
 
Sv: Nu har jag beställt

rodie skrev:
tyvärr så har shabraken jätte dålig passform...bara så att ni vet!

Sen är dem ju inte så mega snygga heller. :devil:


Jag har tre schabrak från exklusiv. köpte dom inte för att dom var fina utan för att passform va jättebra :love: !!
Sen finns det snygga schabrak också.en kompis har ett par stycken o dom är jättefina o samma bra passform.

Kan kanske bero lite på vad man har för sadel me som dom passar? :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Nu har jag beställt nytt ridtäcke... Mias i bävernylon!! Beställde sandfärgad med brunt kantband och guld paspoal, tror ni det blir...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Centaur
·
Utrustning Och hur har ni ridit? Vi har ridit i djupsnön på ett fält! :) Hästen hade: Prestige Venus D, brun Prestige gjord, brun Prestige...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 091
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning sitter här och funderar på om jag ska beställa ett fleecetäcke med hals därifrån :confused: tänkte mig ett svart med guld paspoal...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: breccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp