Nu har jag klantat mig med Outlook Express

M

Moniq

Lyckades få fel adress att hamna direkt i borttaget. Någon vänlig själ som kan tala om för mig hur jag får den mailadressens mail till inkorgen igen i fortsättningen.

Antar att det går att radera någonstans, men jag hittar det banne mig inte.
 
Det är typiskt, tänkte jag skulle kolla en gång till. Vad händer? Jo jag hittar det direkt :o
 
Klicka på Verktyg/regler för meddelanden/e-post o kolla igenom dina regler för den mailadressen.

Du kan ha råkat trycka Meddelande/Skapa regel från meddelande... och fått det fel där.

Jag använder Regler för meddelanden på nästan all epost. Bekvämt om den hamnar rätt direkt ;)
 
Fråga MediaPro Support. De håller på främst med mac men OutLook finns till båda datorerna. Maila å fråga.

MediaPro Support

Välkommen!
Ser att du är ny användare här.

Vill bara tala om att vi försöker hjälpa varandra här, vi ska inte hänvisa till olika företag i första hand.

citat ur Forumregler:
För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Det är alltid bra att läsa Forumregler innan man börjar göra inlägg på ett nytt forum ;)


Hjälp/Frågor - FAQ är oxå ett bra ställe att kolla på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 639
Senast: Saigon
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 130
Senast: Jeps
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 971
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 972
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp