Nu har jag nog varit dum...

SaraMara

Trådstartare
Beställde precis ett täcke. Från Hööks. Dessutom ett reatäcke... *gulp* :crazy:

Att jag aldrig lär mig att LÅTA bli att beställa saker som bara går sönder och som jag inte behöver. Jag skulle ha ett TJOCKT täcke - med hals. Inte ett 280g med vanlig j-la halsöppning, inte ens halvhals.

Snälla, kan någon vänlig själ omyndigförklara mig? :angel:
 
Jag är nog snart på väg att göra samma sak.... har täckesmani... Funderar nog på att de reatäckena skulle duga som extratäcke... :idea:
 
Från Hööks?!?! :confused:

Hujedamej!

*omyndigförklarar*

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Du är lite impulsiv och det är helt OK. Jag tycker du är en helt OK människa iallafall. :) :) :)

...fastän att du handlar från Hööks. ;)

*handlade upp hela studiebidraget på hästböcker 30 minuter efter att det kommit*
 
Jag omyndigförklarar dig omgående..
:mad:
Lämnade ju tillbaka ett täcke som blev dyngsurt innuti, betalde en mellanskillnad och fick en dyrare variant, det har hållt bra mot regnet men hållbarheten :crazy:, sprack i en söm efter två dagar, nu har det använt det i ca 14 dgr och nu är det fullt med små hål i yttertyget.

hästarna i hagen biter inte i varandras täcken (har iallafall aldrig gjort det tidigare) och det finns lite träd i hagen, men nog ska väl ett täcke hålla för att råka nudda ett träd???

Alla som köper täcken där omyndigförklars härmed!!!
 
Ajajaj....*smäll på fingrarna* :devil: :D
...då får vi hoppas att täcket håller någerlunda.....sen får du förvärna här innan du går i "köpa täcken på H**ks" tankar så vi kan tala dig tillrätta :rofl: :D
 
min pappa blev helt galen med vi kom hem med ett täcke från ridsportsaffären 2 ggr på en vecka eller nåt :crazy:
 
tyst med dig.
jag har precis handlat ett jättesnyggt och pissbilligt ridtäcke på hööks.
jag tröstar mig med att eftersom det är billigt så gör det itne så mkt om det gör födner snabbt :angel:
 
Är det de i fleece som kostar 129 nu?
Isf har jag det. Det är jättebra passform på det och varmt o gosigt. Kanonnöjd med det. Så isf gör du ett fynd. :)
 
Jag har oxå det blåa fleece täckt från hööks om edt rä det ni menar .. det är iallfal jätte bra ! har ritdit med det jäte mkt ! hållt jäötte länge ! har ridit med det i ur och skur ! skit bra !! :love: :D

Beställde däremot ett ute täcke från börjes .. ur kasst !! gick sönder i en stor söm första dagen .. vad tycker ni jag ska göra med det ? sy ihop och hoppas att det håller några mer dagar ? lämna tillbax och klaga ? bara lämna tillbaka ? lämna till baka så dom får laga et eller vad skulle ni ha gjort ??? :bump:
 
Är det länge sedan du köpte det? Använt det mkt? Om det är typ nyinköpt skulle jag ringa till dom och höra, helt klart!
 
:crazy: hjälp. Skvallra inte för min sambo är ni snälla. Har försökt rättfärdiga mitt beteende genom att förklara att täcket var JÄTTEBILLIGT och säkert är JÄTTEBRA. :o :angel: Eller nå't.

Det har ju iaf ljusblå kantband. :angel: :D

Thermomaster Frost är det, lyckades inte länka. :confused: Hittas på Fyndtorget.
 
Ja, jag får göra det. Har ju ALDRIG köpt NÅGONTING som hållt hyfsad kvalité ens från Hööks. Men vem vet. Vinden kanske vänt? :angel: *hoppas*

Tycker dock att jag får unna mig EN värdelös affär (om det nu bara vore en förstås :o :angel:) eftersom jag var så duktig igår.

Åkte för att byta storlek på mina julklappsbyxor (Pikeur, helskodda). Eftersom jag lyckades hålla mig undan från det märket fick jag ett par helskodda svarta manchesterridbyxor, ett grönt sammetsschabrak och ett cremefärgat fleectäcke + en brun täckesgjord för de pengar jag annars skulle lagt på BARA ett par ridbyxor. :love:

Duktig jag är va? :bump: ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg...
2
Svar
26
· Visningar
6 064
Senast: Maqurell
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 839
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 578
Senast: Texaz
·
  • Låst
Dressyr Var på tävlingar igår. Såg iof bara LB och LA, blandade ridkoleryttare/hästar och privatryttare/hästar. Detta på en stor ridkola som är...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
17 161
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp