Bukefalos 28 år!

Nu har jag positivt grav test!

Status
Stängd för vidare inlägg.

anhe

Trådstartare
Som jag redan förstått. Men jag gjorde ett test ändå, bara för att få svart på vitt. Bara resten kvar nu då..... :angel:
 
:banana: :bump: Grattis och hoppas att din graviditet förblir en positiv upplevelse utan bekymmer.. :bump: :banana:

Det finns ju många som tycker att graviditeten är det underbaraste de vet och skulle vilja vara gravida jämt men vissa har oturen med alla slags baksidor och krämpor som illamående, smärtor och foglossningar mm.. Hoppas att du får njuta utav din graviditet.. :) :bump:
 
Sv: Re: Nu har jag positivt grav test!

Tack :) Hoppas jag med. Förra var ju bra, förutom högt blodtryck och risk för havandeskapsförgiftning, med litet pyttebarn som följd :angel:

Men det här behöver ju inte alls vara lika. Än så länge har jag mycket mindre graviditets symptom än sist. Gör ju inget om jag slipper illamåendet heller.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 198
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 031
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 960
Senast: Åsa A
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 242
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp