Nu har lusten kommit tillbaka

annie_cool

Trådstartare
Hejsan som de flesta vet vad som har hänt det har blivit bättre nu och har kommit ut mera nu.Har suttit inne i ett helt år utan att göra nått . Nu har lusten kommit tillbaka och jag mår bättre nu har börjar gå och träffat lite folk i min ålder.Träffas 4 Gånger i veckan och jag tycker det är bra jag har ett syfte med det är att träna med att träffa folk i mindre grupper alltså sociala då plus att komma ut.Jag är lite rädd att vara med för mycket folk får panik då.


Låter detta bra tycker ni? att börjar gå bättre?
 
Ska tillägga att förra året så var det flera dödsfall inom vänkretsen samman lagt 6 stycken som jag känner har dött. Många av naturliga saker men en i cancer..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 728
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 439
Senast: cewe
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 043
Senast: kolblakkur
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 634
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp