Bukefalos 28 år!

Nu har Minus fått kattungar!

U

uthasego

Jaha, då var det dags igen!
Minus fick idag sin fjärde kull. Hon får nästan alltid på morgonen så vi var beredda på att stanna hemma från jobbet om hon skulle sätta igång att föda. Men nej ingenting.
Så vi stängde in Minus i ett eget rum så hon inte skulle bli störd av alla andra kattungar, Vi har redan 7 st som blir 8 veckor på torsdag så ni kan ju tänka er vilket liv det är här! :rofl:

Iallfall så kommer vi hem från jobbet och så ligger det 3 små kattungar i korgen, och förståss, en mycket stolt mamma.
Hon får alltid 3 kattungar :) lite roligt.

Men.. nu har vi altså 13 katter sammanlagt! Och det är FÖR mkt! :smirk:

Men denna sista kullen på minus var ju lite av ett misstag då vi slarvat med ppiller.. *suck*

Så lagom när min katts ungar flyttat till nya hem, det vill säga om ca 4 veckor så har de andra kattungarna från mammas honkatt börjar springa runt. Det blir ingen lugn stund...

Men!! sedan blir det knipps knipps, på Både Minus Och Porthos (pappa).

Nu får de va nog med kattungar :)

Här kommer en bild eller några :angel: på de små.

12796389.jpg


12796386.jpg


12796387.jpg


12796388.jpg
 
Sv: Nu har Minus fått kattungar!

Söta bebisar men en otroligt vacker katta! Vilken härlig päls hon ser ut att ha:love:
 
Sv: Nu har Minus fått kattungar!

Jättesöta bebisar och vilken tjusig mamma sen! :love:
Lycka till med de små raringarna :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·
Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 320
Senast: jemeni
·
Katthälsa Har en liten kattunge på 4 månader. Mitt problem är att han har hetsätit sen han kom för en månad sen. När han slukat det han får vill...
Svar
1
· Visningar
698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp