Nu har Vallis flyttat.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev en 1a i Bergshammra, känns som ett radhus. Gräsmatta på framsidan o odlingstäppa med "balkong" under tak. Får ragga upp min son med familj eller annan att hjälpa mig med resten av sakerna, sen skall huset säljas.
Lägenheten i Norrtälje var oklart om den fanns, alla är på semester.
Nu har jag kyl o frys, fungerande badrum, kök o toa. Behöver lista ut var tvättstuga o soprum finns o det är gångavstånd till ICA o VC. Lägenheten är ca 40 kvm med stor klädkammare, så det kan nog bli bra.
 

Det blev en 1a i Bergshammra, känns som ett radhus. Gräsmatta på framsidan o odlingstäppa med "balkong" under tak. Får ragga upp min son med familj eller annan att hjälpa mig med resten av sakerna, sen skall huset säljas.
Lägenheten i Norrtälje var oklart om den fanns, alla är på semester.
Nu har jag kyl o frys, fungerande badrum, kök o toa. Behöver lista ut var tvättstuga o soprum finns o det är gångavstånd till ICA o VC. Lägenheten är ca 40 kvm med stor klädkammare, så det kan nog bli bra.
Det låter strålande!!! :up::heart
 
Det blev en 1a i Bergshammra, känns som ett radhus. Gräsmatta på framsidan o odlingstäppa med "balkong" under tak. Får ragga upp min son med familj eller annan att hjälpa mig med resten av sakerna, sen skall huset säljas.
Lägenheten i Norrtälje var oklart om den fanns, alla är på semester.
Nu har jag kyl o frys, fungerande badrum, kök o toa. Behöver lista ut var tvättstuga o soprum finns o det är gångavstånd till ICA o VC. Lägenheten är ca 40 kvm med stor klädkammare, så det kan nog bli bra.

Det låter bra!!
 
Åh! Jag bodde i elva år i ett "miniradhus" aka min etta på 48 kvadrat. Älskade den lägenheten, men flyttade för ett år sedan eftersom jag ville bo mer centralt då jag pendlade till Stockholm. Nu i sommar har jag saknat min gamla lägenhet som ALLTID var sval. Och där jag dessutom hade skog bakom huset och lite gräsmatta, grannarnas rabatter mm framför.

Stort lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mår inget vidare, allt har kört ihop sig. Har insett att det inte är realistiskt att bo kvar här, utan måste sälja huset o flytta...
Svar
19
· Visningar
2 471
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp