Nu har våra mopsvalpar kommit =)

A

aenglah

Inatt kom dem.
Jag och killen fick åka och vara valpningsvakter.
2 svarta och fyra gula.
2 tikar och 4 hanar.

Allt gick jätte smidigt förutom att mamman hade förvärkar ett helt dygn innan valparna kom så hon var väldigt väldigt trött.

Bilder kommer sen då jag inte hittade kameran.

Mammans först födda son vart för en månad sedan Champion :)
Jag hoppas på att den svarta blir något roligt att behålla.
 
Sv: Nu har våra mopsvalpar kommit =)

Åh, vad roligt!! Visa bilder när de blivit lite större.
 
Sv: Nu har våra mopsvalpar kommit =)

Åh................jag är galen i mopsar............

Vi skulle köpt en för ett antal år sedan och jag skulle bestämt ha en svart. Ringde runt till uppfödare via Kennelklubben men det fanns inga svarta i någon kull här i Sverige för tillfället.
Det alternativ vi fick då var att åka till Norge och köpa en för ca. 16 000 kr...........det var kanske för 7 år sedan eller nåt.
Vår ekonomi sa nej och sedan blev det inget mer prat om det.

Jag ser fram emot bilderna och du måste uppdatera oss emellan åt med bilder så vi får se hur de växer och ser ut.
 
Sv: Nu har våra mopsvalpar kommit =)

Så kul!

Men får mopsar så många valpar? Trodde det blev två tre stycken jag.....måste ha varit fullt där inne!
 
Sv: Nu har våra mopsvalpar kommit =)

Jag MÅSTE se hur mopsvalpar ser ut, de måste vara grymt söta :D :love: :d
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 693
Senast: jemeni
·
Småbarn Vår 1-åriga kille sover så oroligt och ojämnt. Han har sen han föddes sovit dåligt och krävt mycket stöd sen blev det något bättre när...
2
Svar
20
· Visningar
2 710
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 296
Hundhälsa Längesen jag var inloggad, men när FASS och googling inte ger något så provar jag här. Jag har sedan en tid en JR-hane på 4 år...
2
Svar
26
· Visningar
5 629
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp