movgli
Trådstartare
Så var våran första ritt över och jag är supernöjd! Red CR 50 på Rönningen och både jag och hästen var debutanter. Var ju orolig för pulsen, men vi pulsade in på 48 innan ritten och när vi kom in i grind igen efter 29 km så vila vi ca 15 min innan vi pulsa, fick samma puls igen dvs. 48
Supernöjd med det, Trodde verkligen inte att han skulle coola ner så pass bra.
Men tyvärr så fick vi utgå pga hälta på höger fram, det var en ganska så lätt markering men den fanns där.
Men det gjorde verkligen inget att vi fick bryta, jag var/är supernöjd ändå och det verkade som om hästen också var nöjd. Hovarna såg bra ut. Fick dessutom massor av komplimanger för att vi hade en så fin häst.
TACK alla här på Buke/Distans som har gjort att jag har fått upp ögonen för denna roliga sport. Och TACK alla från Rönningens kör och ridklubb som har gjort ett så himla bra jobb.
/movgli som vill rida Wasaritten i augusti.
Men tyvärr så fick vi utgå pga hälta på höger fram, det var en ganska så lätt markering men den fanns där.
TACK alla här på Buke/Distans som har gjort att jag har fått upp ögonen för denna roliga sport. Och TACK alla från Rönningens kör och ridklubb som har gjort ett så himla bra jobb.
/movgli som vill rida Wasaritten i augusti.