JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu kommer hästfolket till Kumla
Moderator
Lite råd angående ett bygglov
Hemmet Jag och sambon köpte ett hus i maj 2014, inflyttning september -14. Säljaren sålde för att hans son inte ville köpa huset som de kommit...
Startad av Ava22
27 Mar 2015
Svar: 15
Visningar: 1 688
Allmänt
Vad vill jag?
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Startad av Magiana
9 Okt 2015
Svar: 0
Visningar: 717
Dagbok
Knorrevången bygger ut
Hästnyheter Knorrevångens slakteri AB i Glimåkra ska bygga ut. Slakteriet köper 5 000 kvadratmeter mark av kommunen för 75 000 kronor....
Källa /...
Startad av Gunnar
1 Feb 2013
Visningar: 704
Hästnyheter
M vill ha svar om ridskoleverksamheten
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) Nästa år löper kommunens avtal med Sickelsta Ryttarcenter ut. Moderaten Margareta Engman vill i en interpellation ha...
Startad av Gunnar
27 Mar 2012
Visningar: 892
Hästnyheter
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Led-halsband som funkar
Övr. Hund Exakt, mina är minst två år och håller bra för en galen malle som röjer runt i skogen.
attheedge
2 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 189
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
59 minuter sedan
Svar: 1 667
Visningar: 125 242
Hund
Var hittar man en hamster?
Övr. Djur Det tror jag också, det verkar dock inte finnas särskilt många (grupper alltså, reggade uppfödare finns inte alls.). Jag hittade typ...
Sel
4 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 21
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Senast jag var i Sthlm för att hämta fiskar och akvarium så konstaterades det snabbt att bara en kampfiskhona var vid liv... Och tyvärr...
Red_Chili
46 minuter sedan
Svar: 1 901
Visningar: 66 322
Djur
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 686
Allmänt