Nu letar jag träns

pixietail

Trådstartare
Låg och bläddrade i den nya Börjes-katalogen igår kväll och fastnade stenhårt för ett av tränsen där, det verkar inte finnas på hemsidan :confused: men det finnas iaf på sid. 63 i katalogen och heter Kiel KINGSTON (2012), aachennosgrimma och v-format pannband. Var det läckraste v-formade jag sett, och min tös skulle se ut som en prinsessa i det, nu till grejen, hade sedan tidigare beslutat att mitt nästa träns skulle vara ett pullarträns, men det finns ju inte i den modellen. Ska jag köpa tränset, köpa även ett pullarträns och flytta pannbandet? eller finns det ett pullarträns som är liknande? Någon förresten som har erfarenhet av ovan nämda träns? eller kingstonträns öht?
 
Sv: Nu letar jag träns

Då kanske man bara borde köpa tränset för pannbandet, och ett annat pullarträns.. men svårt att hitta samma nyans på det bruna? eller om man ska köra svart... svart som svart mera kanske?
 
Sv: Nu letar jag träns

håller med om att pannbandet var otroligt snyggt!!:)
 
Sv: Nu letar jag träns

Tycker du ska köpa tränset och om du inte gillar lädret kan du ju ge bort det till någon annan och behålla pannbandet, det är sjuktsnyggt alltså...

Du kan ju sen alltid ta med dej pannbandet när du letar annat träns för ev. färgmatchning... :idea:
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: Alexandra_W
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 337
Senast: Minett
·
Utrustning Hej! Har hittat ett träns jag vill köpa till min nya häst (är exakt ett sådant jag har letat och letat efter!). Jag är dock lite osäker...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: *tove*
·
Utrustning Ibland bevaras ens drömmar.... Så blev det i mitt fall .... igår! För att göra en lång historia kort; Som den pryltokiga...
2
Svar
26
· Visningar
4 394
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp