Bukefalos 26 år!

Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

Trassla

Trådstartare
...så, vem ska dit?

Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!)

E

Eir

Tyvärr, jag jobbar och kunde inte byta så för en gångs skull finns inte jag och mitt rosa hundludd inte i mitten. Så jag kan inte bjuda på glass om du vet vem jag är.

S

Sesselja

Missade sista anmälningsdatum, men jag ska dit och kolla! Har många kompisar som ska tävla.

A

ang

Eeeeeek!!!
Och jag som trodde min första diskning skulle bli vid min första tävling (någonsin för mig oxå) på knashästen?!!! :cool: :angel:

L

Lilla_jag

Alla från stallet och lite till ska dit och tävla så jag kanske kommer upp en dag :)
Du kanske ska vara funktionär??

Trassla

Trådstartare
Det gäller att börja i tid, sägs det :D

Betsy: Du är givetvis också diskad, men kan få en glass i alla fall :cool:

L

Lilla_jag

Ähh säg nu... ;)
Vill ju lista ut vem du är...är hemskt sugen på glass :d

Liknande trådar

Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 033
  • Artikel
Radannons Söker medryttare/skötare till min islandshäst Smári fra Legind. Ser gärna äldre sökande, över 30 år, det viktigaste är att du har TID...
Svar
0
· Visningar
232
Hästmänniskan Hej, det utlovas storm var jag bor. Har 2 hästar hemma. Häst A är helt ok med att stå på box, häst B hatar det enligt ägaren( har B på...
Svar
11
· Visningar
913
Kropp & Själ Jag har de senaste 10-15 åren haft problem med magen. Dyspepsiliknande, gasig mage osv. Först förstod jag inte vad som triggade det. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ny dag, nya möjligheter
  • Sälja begagnad bil?
  • Vattensork, åkersork, sork och annan sork

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 26