Bukefalos 27 år!

Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

Trassla

Trådstartare
...så, vem ska dit?

Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!)

E

Eir

Tyvärr, jag jobbar och kunde inte byta så för en gångs skull finns inte jag och mitt rosa hundludd inte i mitten. Så jag kan inte bjuda på glass om du vet vem jag är.

S

Sesselja

Missade sista anmälningsdatum, men jag ska dit och kolla! Har många kompisar som ska tävla.

A

ang

Eeeeeek!!!
Och jag som trodde min första diskning skulle bli vid min första tävling (någonsin för mig oxå) på knashästen?!!! :cool: :angel:

L

Lilla_jag

Alla från stallet och lite till ska dit och tävla så jag kanske kommer upp en dag :)
Du kanske ska vara funktionär??

Trassla

Trådstartare
Det gäller att börja i tid, sägs det :D

Betsy: Du är givetvis också diskad, men kan få en glass i alla fall :cool:

L

Lilla_jag

Ähh säg nu... ;)
Vill ju lista ut vem du är...är hemskt sugen på glass :d

Liknande trådar

Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
1 451
Senast: Bortglömd
·
Skola & Jobb Mitt säsongsjobb har kommit ut på af idag och jag ska söka. Jobbet är i ny regi, men en av mina referenser jobbar där. Jag är...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 648
Senast: Hippocampus
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: kma
·
Fritid Jag är typen av person som väldigt gärna håller mina händer aktiva. På jobbet är det normalt sett jag som tar anteckningar, för att jag...
Svar
15
· Visningar
1 003
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?