Nu packar och drar vi också

shady

Trådstartare
På Fredag bär det av till Örebro och Busans första debutant. Hur många av er kommer att vara där? Tant Agda och Darkness skulle komma vet jag, men vilka mer kan man räkna med att få träffa?

Mig lär ni inte missa, kommer väl troligen med enda isabellen. Hoppas ni kommer fram och säger hej i alla fall.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

kommer starta på söndagen, debutant me d-ponny :D säjjer inte mitt namn men min ponny kommer va flugskimmeln som går me huvvet uppe bland molnen i dressyren :o :D
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Jag kommer dit på lördagen som hästskötare. ;) Vi åker tidigt på lördag morgonen.
Vid tillfälle så letar jag rätt på dig och hejjar. :D
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Lånar din knapp

Vi kommer fredag eftermiddag. Båda hästarna vi kommer med skall gå debutant för unghäst på Lördagen. Så alla som är där får jätte gärna komma fram och hälsa.

amkm, då syns vi på Lördag då?
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Ok, du får också gärna komma fram och säga hej. Är lite lättare för er att hitta mig, än för mig att gissa vilka ni är.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

ni som åker upp en dag innan vart ska ni bo? hotell, tälta eller transporten( ;) )?
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Vi kommer att bo i husvagn, på stallplanen. Barnen och tjejerna som är med för att hjälpa till med hästarna skall tälta.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Jaha då var vi hemma igen. Med inga lyckade resultat. Busan gick bra i dressyren men vägrade ut sig i hoppningen, så det blev ingen terräng för hennes del. Vilket jag så här i efterhand är väldigt glad för. Bannan var inte lätt precis, det lättaste hindret på debutantbanan var vattnet.

Sedan var det ju hinder i debutanten som även ingick i lätt klass, inget snällt mot dom som red debutanten tycker jag. På det hela kan jag tycka som så här. Vädligt trevligt ställe, men dåligt bemötande och dålig service. Sorry alla Örebroare.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Jag får ursäkta om jag inte bemötte er trevligt och inte gav er någon service... :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Nu packar och drar vi också

jag kan bara säga att jag håller med shady!

nu har jag varit i örebro två gånger och bägge gångerna har skyltar saknats (kan vara bra å veta var sekretariat osv finns)
terrängtiderna har flyttats minst två gånger och bägge gångerna har starten inte gått på utsatt tid
högtalarna på latorp hördes inte särskilt bra och det tog vääääldigt lång tid innnan det blev prisutdelning.
frågade man nån funktionär om något såg denna ut som ett frågetecken och svarade förvirrat att han/hon inget visste.
(dessutom tycker jag att banbyggaren i hoppningen borde tänkt till lite och inte lagt skarpa svängar där det var som mest lerigt och halt på banan, men det är ju inte arrangörens fel)
sen tycker jag att det borde vara uppenbart att har man dressyr på 4 banor samtidigt så kommer 4 ryttare var 7e minut att komma till hoppbanan.......som det var nu gick allt på samma bana och de som red på slutet fick vänta tre kvart för att få hoppa

trots allt strul ett jättestort :bow: till alla funktionärer som gjorde sitt bästa för att få tävlingen att funka
 
Sv: Nu packar och drar vi också

förresten shady.....tog du några skojiga bilder i örebro?

jag ska lägga ut bilderna på busan från träningen så fort min bror hittar sladden till kameran :angel:
 
Sv: Nu packar och drar vi också

*lånar knapp*

Nu är jag tilllbaka till livet jag också.
För oss gick det både bra och dåligt.
B.som red i lätta klassen hade en dålig dressyr,0:a i banhoppningen och ramlade av i terrängen,så för hennes del var det ingen bra dag.

Däremot K som red i debutanten gjorde en fantastisk debut och vann avd.A. :banana:

Shady>> Kul att träffas! Hälsa sonen!
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Glömde..

Å även vi har mkt kritik till rapporteringen och den otroligt "korkade" lösningen med att försöka "svälja" 4 klasser på en å samma hoppbana.Gräsbanan var stor nog och hade kunnat delats av i två banor och fått ett bättre flyt.
Och sen tog det som sagt mkt lång tid innan allt var klart och desutom blev det rätt pinsamt att de skulle skicka hederspriserna..
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Jätte kul att få träffa dig. Hoppas det blir fler gånger, och grattis ännu en gång till segern. Hälsar sonen när han kommer från skolan.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Inte så många, han inte med. Tror att det blev 3 st. Kan lägga ut dom om det är någon som vill se.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Om det var du eller inte kan jag inte svara på, men hade varit kul att veta vem/var du var.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Har en fundering som jag hoppas Buke all mighty ska kunna svara på. 😄 Har pajat ryggen, vet inte vad jag har gjort men troligen...
Svar
16
· Visningar
1 980
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp