Nu ska datorn få ett nytt liv!

nevin

Trådstartare
Min dator har krånglat som fan ett tag, och nu ska jag tömma den :devil: n.... Allt ska ut, även Windows, men frågan är vad jag ska stoppa i istället, Ubundu, Linux, Linux Red Hat?

Jag är trött på att behöva bråka med den jäkla datorn varenda gång jag vill använda den, behöva starta om den i det oändliga.......


Har ni några tips på bra program, INTE Windows av någon som helst variant dock?
 
Sv: Nu ska datorn få ett nytt liv!

Jag har kört Ubuntu ett tag och det fungerade bra. Hyfsat lättanvänt, gick stabilt också.
 
Sv: Nu ska datorn få ett nytt liv!

Sysslar inte med Linux, föredrar BSD själv. NetBSD är det jag använt och gillar.
 
Sv: Nu ska datorn få ett nytt liv!

Tack för era svar, jag har ikväll haft hjälp att rensa lite på burken, så snart är det dags att bestämma sig för hur jag vill ha det.


Funderade lite på att dela hårddisken mellan två system, till att börja med, så jag vet hur det fungerar innan jag går över helt. Är det helt puckat tro?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 908
Övr. Barn Jag blir tokig snart. Varenda jäkla dag får man springa runt halva skolan och leta tröjor, jackor, väska, mössor osv osv i all...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
Skola & Jobb Jag är trött på krånglet med min lön och semesterdagar som kommunens nya lönesystem ställer till med. Nu är det problem igen och det gör...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp