Bukefalos 25 år!

Nu vill jag veta....

R

Rallebralle

...vilka av er dyker upp I säter den 11 oktober????
behöver moraliskt stöd.... :angel:

R

Rallebralle

Dalarna... :(
..långt bort= ingen som kommer o tittar på oss... :cry: :cry:

R

Rallebralle

nope.skulle anmält mig till Birkakatten´s men var lite fattig just då. :smirk:
Vi har ju inte samma dagar ... :cry: :cry: :cry:
kan du inte ta Sollentunamässan ,(husdjursmässan) i Januari,det e tvådagars o både kat:1,2,3,4,5 båda dagarna?

Om du anmäler dig dit så gör jag det med... :D

Järva kattklubbs utställning är det alla kategorier båda dagarna, har jag för mig...
Jag tänkte nog anmäla mig till sollentuna, men inte alla dagarna! (Man får iofs bara vara med max två dagar). Vet inte vilken dag, det är ju ett tag kvar dit...

R

Rallebralle

Jag brukar vara i sollentuna både lördagen o söndagen....sist gjorde jag misstaget att anmäla mig till fredagen....... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Rider just nu runt i en Frank Baines Reflex som jag verkligen gillar, bra stöd och lite djupare säte. Den ligger okej på hästen men...
Svar
0
· Visningar
166
IT&mobiler Med jämna mellanrum hjälper pappa mig att spara ner mina bilder från min Iphone 11. Problemet är att om jag tar en bild och redigerar...
Svar
0
· Visningar
135
Relationer Jag tycker det är svårt det här med ex. Jag har personligen inga problem med att möta mitt gamla ex, men nu har jag hamnat i ett läge...
2
Svar
38
· Visningar
3 293
Hästmänniskan Hej Jag skulle behöva lite goda råd och få veta hur ni tänker. Min dotter är 11 år och ca 145cm och väger kanske 45kg. Hur hög häst bör...
Svar
6
· Visningar
429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa pannlampan?
  • Höstens bantningstråd

Omröstningar