Itchie

Trådstartare
har jag tröttnat på att vänta på att pappa ska ordna det... VAR :confused: kan man hitta en parvagn till shetlandsponny? Har inte lyckats hitta annat än dyra tävlingsvagnar trots idogt googlande (och AltaVistande ;) ). Snälla Bukare/körmänniskor/shettisfolk - hjälp!

Sv: Nu

vet en som har billiga???vagnar som han gör själv han bor här i skåne oxå så det blit inte så långt o åka(jag har själv både maraton vagn o finvagn från han)
maila mej privat så kan du få hans tele nr.....

T

Troll I@

Sv: Nu

Hej! :bow:
Har du kollat hos Roslagsvagnar och Tidaholmsvagnar :confused:
Tror att Tidaholmsvagnar har...
Mvh Ia :banana:

Liknande trådar

Gravid - 1år Älskar att sova på mage, men av förklarliga skäl går det inte längre (vecka 26 från imorgon). Googlade ikväll runt lite för att hitta...
2
Svar
21
· Visningar
1 185
Senast: Jenka
·
Gravid - 1år Oroliga förstagångsföräldrar behöver hjälp av Buke-akuten! Min man har använt physiomer på vår bebis i förrgår, igår och idag. Hon har...
2
Svar
25
· Visningar
1 759
Senast: gulakatten
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
584
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 962
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CLXVII
  • Jultråden 2022
  • Störiga saker vi stör oss på, del 24