Itchie

Trådstartare
har jag tröttnat på att vänta på att pappa ska ordna det... VAR :confused: kan man hitta en parvagn till shetlandsponny? Har inte lyckats hitta annat än dyra tävlingsvagnar trots idogt googlande (och AltaVistande ;) ). Snälla Bukare/körmänniskor/shettisfolk - hjälp!
 
Sv: Nu

vet en som har billiga???vagnar som han gör själv han bor här i skåne oxå så det blit inte så långt o åka(jag har själv både maraton vagn o finvagn från han)
maila mej privat så kan du få hans tele nr.....
 
Sv: Nu

Hej! :bow:
Har du kollat hos Roslagsvagnar och Tidaholmsvagnar :confused:
Tror att Tidaholmsvagnar har...
Mvh Ia :banana:
 

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 120
Senast: NilHe
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
733
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 667
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
784
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Liten hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp