Bukefalos 28 år!

K

kissentrulsa

Hej!
Jag undrar om det är ngn av er som har provat fodret Nutram. Tycker det ser ganska ok ut när man läser på hemsidan.
 
Sv: Nutram

Javisst ser innehållet bra ut, jämfört med andra kvalitetstorrfoder. Minst lika bra som RC och Hills.

Jag har fått lite provpåsar.
Våra katter var lite tveksamma första gångerna de skulle äta. Men när de fick prova på nytt två veckor senare åt de gärna.
Men då åt helst vuxen- och kattungefodret. Fodret för kräsna katter som antas vara extra smakligt ville de inte ha... Klart, katternas smaker är individuella, de måste få prova sig fram.

Gissar att kanadensarna har en litegrann annorlunda smaksättning än de europeiska märkena.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras När man läser rasbeskrivningar är det inte sällan man läser att just den rasen har mycket personlighet, är riktiga karaktärer. Då och då...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 168
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Blev fundersam av rasvalstråd och undrar vad du hsr kompromissar med i val av ras på din hund? Vilka egenskaper var viktigast och vilka...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 695
Senast: Vovve
·
Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp