Ny begagnad dator?

MissFideli

Trådstartare
Min dator är ett ihopplock av diverse annat, då min Packard Bell som jag haft kanske 6-7 år valde att säga upp sig med omedelbar verkan för 2 år sen. Delar av den sitter i denna, tillsammans med lite annat smått och gott.

Nu är den rätt långsam och klarar inte av filmsnuttar och annat på t.ex Youtube och de som läggs ut här ibland. Men jag har inte råd med en ny dator. Vågar man köpa en begagnad?

Och i så fall hur tar jag reda på prestanda på denna för att veta vad jag ska leta efter? Vet bara storleken på hårddisken, resten är mysterium.
 
Sv: Ny begagnad dator?

Visst vågar man köpa begagnade datorer, problemet är väl bara att många säljs till ett högre pris än vad som är vettigt... Kollade häromdan och fick ihop en fullt fungerande dator för under 3000 (visserligen bara hårdvara, men ändå)...
 
Sv: Ny begagnad dator?

Jag tror att man kan köpa nytt för små summor numera och vet en som köpye helt ny,bra, märkes maskin bärbar dator för under 3.000 nyligen så betala inte mer än så.
Datorer kan man få skitbilligt numera :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 719
Senast: Septicemia
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 798
Senast: cirkus
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 974
Senast: mackan
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp