Bukefalos 28 år!

Ny bildsida !

så gulliga de är och de ser ut att ha det så härligt.
de gråfärgade har samma färg som min kisses sista kull hade.
riktigt fint!
 
Ja, han är en liten sötnosa :love:
Eftersom han inte går att ställa ut och inte avla på, så kostar han mundre också. Jag tar 5000:- för de andra 2 men 4000:- för honom.
 
Den är ju inte helblå....den har ju vitt oxå...det e bara jag som önskar att den vore det ... :smirk:
 
Du sitter och kisar på den eller? Är det honan eller hanen? Hanen behöver man int kisa så mycket på, värre med den andra blåvita tösen.
 
Ja,det e klart att jag gör.... :D :D

Kis,kis...det blir blått utan dis.... :p
 
De är HELT bedårande ! Alla de små liven ! Och Yoga - vad stolt hon ser ut att vara !

En fråga till - vad säger Fia ?


(men en liten kommentar - skall det verkligen vara A-kull ? Du har ju en liten "Angel" !)
 
Lite märkligt att det är "fel" med för lite vitt. Inget vitt eller mycket vitt är okay. Jag tycker att det är en löjlig regel ! Och kissemåns är underbar ! :love:
 
Visst är han pluttig !! På Britter vill man ha minst 25% vitt, gärna hälften. Kanske är det för att skilja lite på Britten mot huskatten. Jag vet inte varför faktiskt :o
Kanske borde ta reda på det :smirk:
 
:love: :love: :love: :love:

Undra hur lång tid det tar att övertala sambon att skaffa en katt till?????? Och det är inte långt att åka heller. Klurar på bra övertalning.

Söta är de och hoppas att de blir fler kullar.
Sofia :cool:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 936
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Har en son på 3 månader som sover jättebra på nätterna. Ammas till sömns vid ca 19.00 och sen sover han hela natten till ca 07.30 med...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
5 939
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp