Ny chat-sida

Sedan en tid tillbaka är den gamla Java-chatten och Snacksidan utbytta mot en helt ny FlashChat.

Av aktiviteten att döma fungerar den bättre än de tidigare, även om vissa haft en del problem.

För att det skall fungera väl, bör man ha senaste version av Flash Player installerad. Om du inte har den brukar du automatiskt få frågan om den skall installeras. Annars bör du hitta den hos macromedia.com

Hoppas nu alla kommer ha mycket nytta och nöje av den nya chatten. Länken nedan tar dig direkt till den:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: Enya
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Under de 20 år som sidorna funnits på internet har det funnits en hel del som inte finns kvar längre. Några har jag nämnt tidigare...
Svar
10
· Visningar
2 088
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Mim
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 001
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp