Bukefalos 28 år!

terwa

Trådstartare
Behöver köpa ny dator men har ingen aning om vad jag ska välja. Enligt sambon ska det kollas Råd och Rön och se där vilken dator som är bäst men för mig behövs inte den bästa.

Jag laddar inte hem filmer utan sitter mest här på och på Facebook, surfar en del . Barnen kikar på Youtube och spelar enkla spel än så länge.
Har ingen lust att betala massa pengar utan gärna 2-3000. Är det något att satsa på eller måste man upp i prisklasserna.
Vill ha en bärbar och minst 14" skärm.
 
Sv: Ny dator.

Sambon köpte sin Packard Bell för ca 3000 kronor och den är verkligen superbra för det vi gör:)
Vi surfar bara!:) Det är ju annat om man vill spela osv.

Jag är också inne på att köpa en egen laptop och min prisgräns och max 4000, men jag är rätt säker på att jag kommer hitta något som passar mig för typ 3000!
 
Sv: Ny dator.

Jag köpte en acer för ca 4000 kr när min dator tvärdog helt oväntat, den har hållit hur bra som helst i över 1,5 år och den funkar utmärkt för surfande och enklare spel :)
 
Sv: Ny dator.

Idag blev det aktuellt att köpa dator då lånedatorn vi haft lämnades tillbaka.
Blev en Toshiba för 3500:-. Verkar vara helt ok och jag hade en lista med mig vad jag ville ha på datorn och allt fanns med :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator kraschade i veckan så jag kikar runt efter ny men jag blir bara förvirrad. Någon som har lust att förklara skillnaden på...
Svar
4
· Visningar
608
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 379
Senast: Enya
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 875
Senast: fejko
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 985
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp