Ny familjemedlem

VĂ€lkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
IMG_6485.jpeg
 

Jag har fortfarande lite svĂ„rt att fatta att hon Ă€r min! Jag fastnade direkt för henne nĂ€r uppfödaren la ut bebisbild pĂ„ Facebook och tĂ€nkte att den söta kommer aldrig att bli till salu och nĂ€r hon faktiskt kom ut till salu sĂ„ trodde jag inte att jag skulle fĂ„ nĂ„gon chans att köpa henne för det var sĂ„ mĂ„nga som hade kommenterat pĂ„ henne, men det fick jag 😍

Hon har fÄtt bo i transporten inatt för klockan var sÄ mycket och hon var sÄ rÀdd att jag ville inte utsÀtta henne för först bad och torkning och sedan introduktion till de andra huliganerna. SÄ nu ska hon bada och sÄ fÄr vi se vad galenpannorna tycker om henne, men det ska nog gÄ bra för de brukar vara snÀlla
 

Liknande trÄdar

  • Artikel
HĂ€stnyheter PĂ„ gĂ„rden har de bland annat hĂ€st, hund och katt – och nu visar Viktor upp ytterligare en ny familjemedlem!
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
HÀstnyheter Ridskolan i Folkatorp i Kumla kommun Àr pÄ god vÀg att fÄ en ny ridanlÀggning. PÄ tisdagen togs det första spadtaget för bygget, som...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
HÀstnyheter Ridsportens ryttarmÀrken har funnits i snart ett sekel. Svenska Ridsportförbundet vill nu locka fler mÀrkestagare och inför 2024 en ny...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
HÀstnyheter I sommar startar en ny tÀvlingsserie i hoppning, enbart avsedd för ridtravare. Efter Ätta deltÀvlingar gÄr finalen av stapeln i samband...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp