Ny foderautomat

Sv: Ny foderautomat

mm tyvärr har jag inga uppgifter om priser.. produkten är ju dock riktad mot verksamheter verkar det som, i form av stuterier osv där man har mycket hästar och inte till privatstall.. men o andra sidan kan de kanske inte kosta så mycket med tanke på att hästnäringen inte drar in speciellt mycket pengar generellt.. o andra sidan är väll allt apdyrt och det är väll därför man inte drar in spec mycket pengar... hah, vi kan ju hoppas iaf och att det utvecklas något liknande för grovfoder, det skulle jag tycka var intressant! speciellt om det kommer någon variant för de mindre stallarna/mindre plånboken.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 482
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 597
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp