Bukefalos 28 år!

J

Jozephin

Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar!

Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på fotona och nu är hon 4½ så...

athena.jpg


athena2.jpg


:love:

Var bara tvungen att vetilera. :p
 
Sv: Ny hammis

Naaaw va söt! :love: Vill också ha hamster igen! Älskar dom! Dock har jag fastnat mer för de sibiriska dvärgisarna. Antar att din är guld?
 
Sv: Ny hammis

Ja alla mina är guldisar. :)
Skall kanske föda upp i framtiden med så. :) Blir nog kul om det blir så. :) kul ändå. :D
 
Sv: Ny hammis

Nämen, åh va söt :love:
Skulle gärna vilja ha ngn guldis...
 
Sv: Ny hammis

Ja hon är så fin så. :D

Skall evetuellt ta en kull på henne nästa år så snart papovamissatnkarna lagt sig och hon är i "duglig" ålder. :)
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 189
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 066
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 250
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 826
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp