Hyacinth

Trådstartare
Gah. Måste köpa ny telefon, och då en iphone. Men vilken? En xr? Jag har usel koll och vill ha en iphone som räcker till allt och är cool så länge som möjligt.
Får den män att dregla av avundsjuka är det ett klart plus jag är villig att betala lite extra för.
Jag vill endast ha iPhone, inte nåt annat ety jag är lat och har enbart Apple-prylar.
Hit me!
 
Gah. Måste köpa ny telefon, och då en iphone. Men vilken? En xr? Jag har usel koll och vill ha en iphone som räcker till allt och är cool så länge som möjligt.
Får den män att dregla av avundsjuka är det ett klart plus jag är villig att betala lite extra för.
Jag vill endast ha iPhone, inte nåt annat ety jag är lat och har enbart Apple-prylar.
Hit me!

Jag har köpt en XS max och jag är otroligt nöjd! Jättebra hållbarhet på batteriet även för mig som använder mobilen till allt, som dator, tv, kalender, kamera (ÄLSKAR bilderna den tar :love: ), brevlåda, bankärenden, gps osv, ringer knappt aldrig :D! Jag älskar den gigantiska skärmen också, men det är ju en smaksak hur stor man vill ha den.
 
Jag har köpt en XS max och jag är otroligt nöjd! Jättebra hållbarhet på batteriet även för mig som använder mobilen till allt, som dator, tv, kalender, kamera (ÄLSKAR bilderna den tar :love: ), brevlåda, bankärenden, gps osv, ringer knappt aldrig :D! Jag älskar den gigantiska skärmen också, men det är ju en smaksak hur stor man vill ha den.

Jag har en 6plus jag köpte när den var ny, älskar den, den börjar dock bli ganska seg.
 
Jag har i nuläget en iPhone 7, den är nu mellan 2-3 år och fungerar fortfarande klockrent. Däremot blev jag lite sugen på den nyaste iPhonen (minns ej vad den hette nått på X), då en jag känner la upp väldigt snygga foton.

När jag kollade närmare och jämförde specifikationerna med min nuvarande mobil, skiljde de sig inte så mycket att jag skulle tycka det var värt att lägga dom pengarna på den.

Kommer nog avvakta några år till, nya telefoner kommer ut hela tiden och kanske när min ger upp, har det släppts en ännu bättre telefon.

Jag tycker själv att funktionaliteten går före hur cool telefonen är. Jag brukar försöka tänka på vilka funktioner jag behöver, sen läsa specifikationerna för att se vilken telefon som skulle kunna passa mig. Så gör jag. :)
 
Jag har en XS (inte Max, tycker att den är för stor) och jag är väldigt nöjd. Jag hade en 7:a eller möjligen 8:a innan och tycker det är ganska stor skillnad, åt det bättre.

Fast när jag jämförde modeller innan jag köpte denna verkade många tycka att XR är mer prisvärd än XS. Jag kände litegrann dock att ska jag byta upp mig så ska jag. Jag köper inte ny mobil varje år. Men XR kanske är värd att kika på.
 
Jag funderar på precis samma sak! Vad är egentligen skillnaden mellan XS och XR? Jag vill ha bra kamera och bra minne, men å andra sidan har jag idag en 6S med 16 GB minne så jag blir säkert nöjd oavsett :D
 
Jag har en XR genom jobbet och den är ok, skulle jag köpa en privat så skulle det bli en XS max. Innan XR hade jag en iPhone 8 Plus, kan inte tänka mig en telefon med mindre skärm när man vant sig.
 
Jag har en XS (inte Max, tycker att den är för stor) och jag är väldigt nöjd. Jag hade en 7:a eller möjligen 8:a innan och tycker det är ganska stor skillnad, åt det bättre.

Fast när jag jämförde modeller innan jag köpte denna verkade många tycka att XR är mer prisvärd än XS. Jag kände litegrann dock att ska jag byta upp mig så ska jag. Jag köper inte ny mobil varje år. Men XR kanske är värd att kika på.

Jag köper absolut inte ny varje år, jag har dem tills de ger upp. Nu behöver jag en ny, och då vill jag ha en superfån eftersom den sen hänger med 4-5 år. Jag tänkte denna gång uppdatera lite innan nödvändigt så Barnet kan ärva min, hen har en 5:a(?) som är definitivt slut.
 
Jag uppgraderade från min gamla 6S till en XS för några månader sedan.
Velade länge mellan XS och XR. XR är billigare, något större och har en smula bättre batteritid.
XS å andra sidan har dubbla kameror (bättre bilder) samt mer avancerad skärm.

Läser man recensioner verkar de flesta vara ganska överrens om att XR är ett bättre/mer prisvärt köp än XS, och att prestandan är mer eller mindre samma på båda telefonerna.
Jag är nöjd med min XS (älskar kameran, framförallt!), men hade förmodligen varit väldigt nöjd även med en XR.
 
Jag köper absolut inte ny varje år, jag har dem tills de ger upp. Nu behöver jag en ny, och då vill jag ha en superfån eftersom den sen hänger med 4-5 år. Jag tänkte denna gång uppdatera lite innan nödvändigt så Barnet kan ärva min, hen har en 5:a(?) som är definitivt slut.

Typ samma här (den senaste spräckte jag i och för sig skärmen på, sånt har jag annars klarat mig ifrån) och därför föll mitt val på en XS nu, även om XR säkert hade kunnat vara good enough.

Här är en bra sida för att rakt av jämföra modeller med varandra.
 
Typ samma här (den senaste spräckte jag i och för sig skärmen på, sånt har jag annars klarat mig ifrån) och därför föll mitt val på en XS nu, även om XR säkert hade kunnat vara good enough.

Här är en bra sida för att rakt av jämföra modeller med varandra.

Kanon, ska kolla!
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 666
Senast: lundsbo
·
Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 630
Senast: Stekspaden
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 654
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hästmänniskan Nu har jag ingen aning om detta hamnade på rätt plats, men here we go. Jag har funderat över möjligheten att ha en hästskötare. Idag...
2
Svar
33
· Visningar
3 500
Senast: kossankaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp