Ny islandshäst?

Jag vet jag spela in filmen om hur dom steg för steg avlade fram dessa hästar. Tyvärr har jag spelat över den nu men kommer ihåg den väl. :idea:

Vad jag fatta så avla dom dessa hästar för att dom skulle vara större så dom passa åt kunder som var längre och tyckte islandshästar var för små :o Men det kan man ju säga misslyckades.... vissa blev riktigt små :p

Säkert jätte trevligt hästar, har tyvärr aldrig träffat en... :( Får väl hålla mig till min egna tråkiga, vanliga islandshäst... :D :rofl: :D
 
Ja det var tydligen en stor andel av hästarna som fick en mycket liten hjärna också, :D dvs den mentala delen var verkligen inget att hurra över. :crazy:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 187
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 819
Senast: Migo
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 417
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp