Ny kanin ^^

gul_zebra

Trådstartare
Blev ju lite protester när jag fick hem Thea och inte skapade tråd, så jag får försöka göra rätt nu ;)

Här är Snödroppe som jag hämtade hem igår - vit blåögd korsning mellan hermelin och teddylöwen, hona, 2 månader gammal tös som rest heeela vägen från södra Skåne till mig uppe i Dalarna :)

DSC044081.jpg


DSC044111.jpg


DSC044281.jpg


DSC044381.jpg
 
Sv: Ny kanin ^^

Hehe. ;)

Väldigt söt liten kaninfröken det där!

Men Snödroppe, ska hon heta det? Jättefint, absolut, men inte så... gul_zebra-aktigt? Antar att hon inom tre dagar kommer ha bytt namn till... Barbro, eller så. :D
 
Sv: Ny kanin ^^

Men Snödroppe, ska hon heta det? Jättefint, absolut, men inte så... gul_zebra-aktigt? Antar att hon inom tre dagar kommer ha bytt namn till... Barbro, eller så. :D

Hon ska heta Snödroppe ja. Men att jag kommer kalla henne det kan du ju glömma :angel:
Jag har funderat lite på bla Kotten, som en liten tvärtomtribute till gamla avatar-Kotten... Men nä, det klickar inte. Funderade på Kaja också men inte det heller. Det var nog för fint för att öht passa hushållet ;) Även om den väldigt långsökta relationen mellan henne och namnet Kaja inte var fullt så lika fin och bla innehöll smurfan, krokodiler och mansnamn :angel:

Får se vad som dyker upp :D Jag har liksom fastnat på Snödroppe, är så van vid det sen jag tingade henne när hon var en aning mer nykläckt än nu och uppfödaren döpte henne till det. Lite samma effekt som råttan Swanheart, som nu 2 år senare tom kallas för Swanheart :p

Kornet: Seriöst? :eek: Jag tyckte det såg ganska mycket söderut på kartan... Iofs så var inte länslinjerna utdragna men ändå :o
 
Sv: Ny kanin ^^

JAG bor i södra skåne xD Visst Lund är kanske söder ut om man jämför med andra platser men det ligger ändå en bra bit uppåt xD
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 797
Senast: cirkus
·
Däggdjur Jag ska om ca 2 veckor hämta hem min lilla kaninpojke. Jag kom på ganska sent att det inte alls är lika lätt här som i Norrland att...
Svar
12
· Visningar
5 398
Senast: Modig_Korn
·
Hästhantering Jag skulle vara så tacksam för lite tips och råd! Det är så att jag flyttat till ny ort för ett par månader sedan. Kom överens med...
Svar
6
· Visningar
3 350
Senast: Aionee
·
B
Katthälsa Igår så hämtade jag och min sambo en ny katt. Vi har tidigare en katt som fäller relativt lite. Men den här katten tappar en handfull...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp