Ny kavaj !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare alex_415
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 752
A

alex_415

Jag ska såsmåningom köpa ny kavaj och jag vill ha en lite mer speciell kavaj denna gången.
Typ en JW, eller Kingsland med annorlunda färg på kragen. Någon som har några tips, lägg gärna ut bild också. :D :bump:

Sv: Ny kavaj !

Jag har en jättefin från Pikeur... den är grå med rosa krage:love: har tuvär ingen bild dessvärre

Ååå, jag som har grå som färg också. Vad kostade den ?

typ 2200 kr.. och du förresten jag köpte den på ridsportaffären i Kungsbacka

JW's nya finns ju oxå me rosa krage! dom va rätt balla faktist! fast vet inte om det finns i grått, kollade inte så noga, men det borde det ju göra :)

jag har en från Kingsland som jag e jättenöjd med! har den med mörkblå krage men vill du ha nått med mer färg finns ju den klarblå oxå den e jättefin! rött finns ju oxå.

A jag får åka till Kungsbacka ridsport och kolla, finns inga fina kavajer här i Gbg :crazy: .

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 725
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 123
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka