Bukefalos 28 år!

Ny kisse i familjen *bilder*

cili

Trådstartare
Som jag sagt i tidigare trådar har jag tingat en kattunge från första dagen den levde, och den skulle hämtas i början av november. Men för några dagar sedan fick jag veta att den helt plötsligt inte skulle säljas.
Katten jag har sedan innan, Boll 1år, har varit ensam katt här ett tag nu, och jag vill inte gärna ha henne själv när jag vet att hon är mycket social och trivs bäst i kattsällskap.
Så jag började kolla annonser, föll för en och ringde. Idag var jag och hälsade på den och det slutade med att den fick följa med hem.
Lät Boll hälsa genom burgallret, och hon blev så ivrig att hon ville komma in genom det. Inget fräsande eller morrande. En kvart senare skrämmer hon halvt slag på nya kissen genom att komma farandes i fullt ös genom kattunneln i försök att busa :D
Nu leker dom för fullt och verkar trivas väldigt bra ihop.

Man kan få väldigt lång hals för att försöka se vad Boll har för sig:
upl081001074.jpg


Provleker en av leksakerna
upl081001092.jpg


upl081001107.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort problem som stör husefriden - katter som slåss. här kommer en liten bakrund: Vi har 3 honkatter som har levt...
Svar
5
· Visningar
4 623
Senast: Ekblomma
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 120
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp