Bukefalos 28 år!

Ny mobiltelefon?

kamomillo

Trådstartare
Snälla hjälp mej! Jag har en sony xperia som är på upphällningen, minst sagt... =(
Skulle vilja ha en ny mobil, som tar laddning... och som har minnet i behåll....
Den ska ha stor skärm, tåla lite stötar och fukt, men jag misshandlar inte mina lurar i vanliga fall.
Och den ska ha RADIO!
Jag hör mycket radio i lurarna, och då helst lokalradio.
Färg och form är mindre viktig, men helst ser jag att det är en sony, eftersom det är svårt att lära gamla hundar sitta, och gamla tanter ny teknik...
Finns det någon som är någotsånär uppdaterad på de lite nyare modellerna? och som kan ge ett råd?
Pris? ja... max 7-8000 men billigare är ju ingen nackdel. =)

* Jenny *
 
Snälla hjälp mej! Jag har en sony xperia som är på upphällningen, minst sagt... =(
[...]
Och den ska ha RADIO!
Jag hör mycket radio i lurarna, och då helst lokalradio.
Hur får du hörlursuttaget att hålla på din Sony? Jag är på min andra och mina hörlursuttag dör på max 1 år = jag kan inte lyssna på radio.
 
Nackdelen med en radioapp är att den förbrukar surf och kräver mobiltäckning vilket FM- radion inte gör.
FM-täckning finns på långt fler ställen än mobilt bredband. :)
Inte att förglömma för oss som bor i den delen av världen där man behöver tänka på det. :p
 
Hur får du hörlursuttaget att hålla på din Sony? Jag är på min andra och mina hörlursuttag dör på max 1 år = jag kan inte lyssna på radio.
De är ett av problemen med luren.... :mad:
Så... Jag behöver en ny lur... :banghead:

* Jenny *
Oj, jag har haft en Xperia Z3 Compact i nästan 4 år nu och hörluraruttaget funkar hur bra som helst! Märkligt.

TS: Jag kommer att byta ut min Xperia mot en Samsung Galaxy S9 den här sommaren. Det låter som att både den och föregångaren S8 möter dina krav. Tyvärr är det ganska många tillverkare (inklusive Sony) som har börjat gå i Apples fotspår och ta bort hörluraruttaget helt och hållet, vilket är en av de huvudsakliga anledningarna till att jag nu byter till Samsung.
 
Oj, jag har haft en Xperia Z3 Compact i nästan 4 år nu och hörluraruttaget funkar hur bra som helst! Märkligt.

TS: Jag kommer att byta ut min Xperia mot en Samsung Galaxy S9 den här sommaren. Det låter som att både den och föregångaren S8 möter dina krav. Tyvärr är det ganska många tillverkare (inklusive Sony) som har börjat gå i Apples fotspår och ta bort hörluraruttaget helt och hållet, vilket är en av de huvudsakliga anledningarna till att jag nu byter till Samsung.

Har tittat lite på den... Tror du en gammal tant kan lära om sig till en Samsung? Är den tålig? Börjar bli rätt less på att den här inte funkar...

* Jenny *
 
Kollade upp Galaxy S9 den verkar vettig, men... den hade inte heller radio.
Får fortsätta leta....:banghead:

* Jenny *
 

Liknande trådar

Äldre Efter sex år bestämde min gamla hederliga Nokia för att gå i pension igår. Ny måste införskaffas, men jag vill inte ha någon ny...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp