Ny ridhjälm, vilken?

Alioth

Trådstartare
Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look.
Det jag funderar på är vilket yttermatterial som är lättast att håla snyggt och i nyskick? Nu är jag inte oförsiktig med mina grejer. Men tänker om det lätt blir fläckar eller repor på AyrBrush. Vilken skulle ni välja?
 
Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look.
Det jag funderar på är vilket yttermatterial som är lättast att håla snyggt och i nyskick? Nu är jag inte oförsiktig med mina grejer. Men tänker om det lätt blir fläckar eller repor på AyrBrush. Vilken skulle ni välja?

Nu gillar jag inte CO hjälmarna själv men tänker det blir lättare repor i ayrbrush? Hade nog valt den du tycker är snyggast själv :)
 
Nu gillar jag inte CO hjälmarna själv men tänker det blir lättare repor i ayrbrush? Hade nog valt den du tycker är snyggast själv :)
Jag älskar dom, så sköna :love: jag tycker ayrbrush är snyggare, men funderar på om den kommer slitas snabbare och velar därför mellan ayrbrush och Ayr8 Leather Look :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 705
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag...
Svar
1
· Visningar
602
Utrustning Hej på er! Jag är verkligen i behov av att köpa en ny ridhjälm, min är avramlad med flera gånger, den är även väldigt gammal samt sitter...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: mowglieee
·
Utrustning Jag måste köpa ny ridhjälm efter en krasch. Ska passa ett huvud som är mer avlångt än runt. Vill inte ha sammet eller plast, utan läder...
Svar
13
· Visningar
1 817
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp