Ny ridhjälm, vilken?

Alioth

Trådstartare
Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look.
Det jag funderar på är vilket yttermatterial som är lättast att håla snyggt och i nyskick? Nu är jag inte oförsiktig med mina grejer. Men tänker om det lätt blir fläckar eller repor på AyrBrush. Vilken skulle ni välja?
 
Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look.
Det jag funderar på är vilket yttermatterial som är lättast att håla snyggt och i nyskick? Nu är jag inte oförsiktig med mina grejer. Men tänker om det lätt blir fläckar eller repor på AyrBrush. Vilken skulle ni välja?

Nu gillar jag inte CO hjälmarna själv men tänker det blir lättare repor i ayrbrush? Hade nog valt den du tycker är snyggast själv :)
 
Nu gillar jag inte CO hjälmarna själv men tänker det blir lättare repor i ayrbrush? Hade nog valt den du tycker är snyggast själv :)
Jag älskar dom, så sköna :love: jag tycker ayrbrush är snyggare, men funderar på om den kommer slitas snabbare och velar därför mellan ayrbrush och Ayr8 Leather Look :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag...
Svar
1
· Visningar
600
Utrustning Hej på er! Jag är verkligen i behov av att köpa en ny ridhjälm, min är avramlad med flera gånger, den är även väldigt gammal samt sitter...
Svar
8
· Visningar
1 687
Senast: mowglieee
·
Utrustning Jag måste köpa ny ridhjälm efter en krasch. Ska passa ett huvud som är mer avlångt än runt. Vill inte ha sammet eller plast, utan läder...
Svar
13
· Visningar
1 816
Senast: Elektron
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 119
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp