C

Clintan

Fick hem ett reklamblad ifrån den lokala plantskolan för någon vecka sedan och bara fick ett ha-begär efter denna ros, (kunde inte lägga in bilden, så jag länkar till sidan istället):

Flaming cover

Så idag gjorde jag slag i saken och köpte två st, som ska skugga rötterna till mina clematiser som ska klättra sig upp längs hundgårdsgallret så att det ska bli lite mer skugga i hundgården på förmiddagarna
 
Sv: Ny ros

Fin ros! Sista jag köpte mig blev en nostalgie. Den ska bli spännande att se kan jag lova!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 964
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 089
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
16 601
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 062
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp