Cilla

Trådstartare
Jag har idag en dressyrsadel Kentaur Athen som ligger perfekt, utprövad av sadelmakare. Jag har även en hoppsadel Tekna a-line som har legat ok. Nu har hästen ändrat sig lite i kroppen och Teknan ligger inte bra längre. Malin, som prövat ut dressyrsadeln har även tittat på Teknan och sa då att den inte skulle passa så länge till. Pga smittläge vill jag helst inte åka och pröva sadel på honom på annat ställe och malin har en bra bir att åka till mig...

Så en snabb fråga. Ni som har Kentaur Athen och även har hoppsadel, vilket märke har ni på den?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, har haft mycket sadel bekymmer med mitt fullblod. Sadelprovare häromkring har jag redan tagit ut men antingen tycker dom att det är...
Svar
17
· Visningar
3 336
Senast: Oknytt
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 679
Senast: lillamy73
·
Utrustning Jag köpte en ny dressyrsadel av en sadelutprovare i våras. Jag påpekade när jag provred den att den åkte fram en aning. Utprovaren...
Svar
19
· Visningar
5 957
Utrustning Ponnyn behöver en hoppsadel. Budget är runt 5000. Vad ska jag tänka? En begagnad hööks-sadel? Jag tycker det känns ganska smart med...
Svar
15
· Visningar
3 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp