Ny stil på sidorna

Jag kommer om några minuter byta layout på sidorna. Skillnaden kommer nog inte bli jättestor, anser jag.
Men jag hoppas att många skall tycka att sidan är lite snyggare och blivit lite snabbare.

I samband med detta kommer jag ändra så att det endast finns en layout/stil att välja, de allra flesta användar redan idag standardstilen. Att enbart ha en stil förenklar för mig när det gäller uppdateringar och förbättringar av sidan. Det bör dessutom bli lättare att hjälpa användare med problem då alla använder samma stil.
 
Woooaaaaah :eek: :eek: :eek:
Det här kommer ta ett tag innan man lärt sig vart allt är/finns. :eek:

Hmm, det jag spontant funderar över är måste "nytt" och "bevakat" vara symboler (gillade själv texten) och om de nu ska vara symboler, kan inte de också va vita, tycker nästan det gula och det blåa skär sig mot den gröna bakgrunden.
 
Vad jag vet är det samma gröna och rosa som på standardstilen som de allre flesta använde tidigare anledningen till det valet kanske ni kan räkna ut :)
Möjligen kan jag tänkas ändra lite på färgerna framöver men ville byta till den nya stilen för kommande förändringar så jag slipper genomföra ändringar på tre stilar istället för en.
 
Jag har bara sett på mobilen än, ska känna efter lite innan jag går bananas ;) men jag ogillar starkt ändringen av den gröna listen, symbolerna är väldigt oklara och lite plottriga.
 
Helst skulle jag nog vilja ta bort den svarta remsan helt, men vet sedan tidigare att många motsätter sig detta.
Som vanligt handlar det nog väldigt mycket om att vänja sig vid det nya, men självklart är jag öppen för förslag på förbättringar.
 
Möjligen kan jag tänkas ändra lite på färgerna framöver men ville byta till den nya stilen för kommande förändringar så jag slipper genomföra ändringar på tre stilar istället för en.
Så det ska alltså se ut såhär?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 351
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: Sasse
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp