Bukefalos 28 år!

Ny transportbur

MissFideli

Trådstartare
Min förra Atlas30 fick följa med stödkissarna tillbaka till Skåne, för ja skulle ändå köpa ny. Nu måste jag snart åka och chippa Yoga om jag ska kunna regga ungarna och en ny bur modell större behövs.
Det står mellan Atlas30-modellen fast med tak av galler, dvs en stor gallerlucka på toppen, en Voyager Large eller en Gulliver 3. Nån som har nån av dessa och kan ge tips eller råd på bra större transportbur, så billig som möjligt ?
 
Jag hakar på tråden och undrar också. Är det dessutom någon som vet vart det kan finnas bilder på ovanstående?

/snurpe
 
Jag har en gulliver, tycker den är tokbra :smirk: Billig, med "små" takluckor, man kan välja mellan metallgaller eller plastdörr, går att sätta hjul på, bra bilbälteshållare osv..
 
Det verkar vara den som är billigast och lättast att få tag på. Just det där med bälteshållaren gillar jag.
Det lutar mest åt en sån.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 849
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 590
Utrustning Tänkte åka till affärn imorn och låna hem lite sadlar att prova. Mest för ett litet inledande test, då nuvarande sadel inte ligger bra...
2
Svar
37
· Visningar
4 030
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp