Ny trend. Betala för att få en dejt

Varför anmäler du inte till dejtingappen istället? De vill ju sannolikt inte ha skräpet där heller.
Njae, mitt intryck är att åtminstone Tinder är påtagligt ointresserade av att rensa i träsket av fejkprofiler. Det hade med väldigt enkla medel gått att implementera kontroll- och verifieringssteg som hade sorterat bort de minst 25% av alla nya kvinnliga profiler som är uppenbara fejk/scam, men jag är tveksam till att det ligger i bolagets intresse. Att som användare lägga tiden på att sitta och anmäla var och varannan fejk-/scamprofil känns inte hållbart.
 
Njae, mitt intryck är att åtminstone Tinder är påtagligt ointresserade av att rensa i träsket av fejkprofiler. Det hade med väldigt enkla medel gått att implementera kontroll- och verifieringssteg som hade sorterat bort de minst 25% av alla nya kvinnliga profiler som är uppenbara fejk/scam, men jag är tveksam till att det ligger i bolagets intresse. Att som användare lägga tiden på att sitta och anmäla var och varannan fejk-/scamprofil känns inte hållbart.
Fast det finns ju sånt där redan? Kanske enkel att komma runt dessa iofs?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 037
Senast: Whoever
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 860
Senast: kolblakkur
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 645
Senast: flera_00
·
Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 818
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp