Nya bilder på min lilla katt.

B

bengibollen

Jag har just fått nya bilder från uppfödaren. Jag tänkte att jag skulle dela med mig, hon är ju så söt så det förslår :-)
Bildgalleri - klicka på bilderna för att få en något större version. Uppfödaren har en jättekass modemuppkoppling, så de kan inte skicka större bilder :-(
 
Vilken söt!!!
för en vecka sedan hämtade jag mitt lilla lejon, en 13 vecor gammal "neva" (Variant på Sibirisk katt). Allt jag kan säga är att jag är djuptförälskad i denna lilla varelse! Särskilt när han pratar med ett lite jollrande läte - har aldrig hört något liknande! :love:
 
Nu har jag fått ett par bilder till. Nu är hon 2 veckor gammal och jag kommer nog kalla henne för Hoshi = stjärna på japanska (uppfödaren har döpt henne till Star Shine).
Kan tillägga att jag ska betala handpenning nu, bara bankens hemsida behagar fungera. Då blir hon ännu mer min :-)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 107
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 747
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 614
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp