Bukefalos 28 år!

Nya bilder på min tokbebis

Breccia_

Trådstartare
Sv: Nya bilder på min tokbebis

den blicken kan man vakna av :crazy:
har hänt fler än en gång att jag vaknar av att dom där galna ögonen stirrar rakt på mig när han sätter sig på bröstkorgen och vill att man ska vakna, då är man inte stursk, han är mordisk :p
men söt, det är han :love:
 
Sv: Nya bilder på min tokbebis

Vilken busing :D Och så söt! :love: Jag är helt kär! DEt var bland det sötaste jag sett på länge nu! :love: :)
 
Sv: Nya bilder på min tokbebis

haha den där blicken :rofl: alla dör när dom kommer hit, han attackerar allt :p han är inte så snäll som han ser ut ;)

domino: jo han är rätt söt :p och det utnyttjar han :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 658
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 361
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi fick hem vår 8v valp i fredags. Vågen visar 1,8 kg. :heart I familjen (men inte i samma hushåll) finns en 6 årig Bostonterrier på 10...
Svar
18
· Visningar
3 425
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp