Bukefalos 28 år!

Nya bilder!

Japp! gaah vill behålla alla ju! :love: Men jag får bara nöjd, ingen åker förrän de är 8 veckor iaf :)
 
då får du ju ha dom några veckor till :)
å då har du fäst dej vid dom så mkt att du inte kommer släppa iväg dom sen :D
 
Vem har sagt något om då :angel: Inte behöver jag vänta så länge för att bli så fäst vid de heller :D De är ju lovely :love: Synd att de inte förblir så små och söta och mjuka sen bara :p
 
Sötisar!

Synd att råttor har svansar. Dom är underbara .. men svansarna ...

Men jag kanske vänjer mig. Isånafall tar jag hela lagret. ;)
 
Svansarna är bäst ju, efter de söta pepparkornsögonen :love:
Mohaha synd för dig att alla är tingade :devil: :D
 
Oj!
Jag tycker att råttorna var jättesöta, men svansarna...brr...de ser läskiga ut på nåt vis!
Iaf på bild....
 
Men...men...de är så lååååånga ju! Och så....hårlösa! :)
 
Men hundarnas är ju yviga och dana..ibland iaf..:)

Jo, det fanns hår där...men det ser ändå så..glest ut..:)

Fast allt annat på de små liven är ju jättecharmigt..:) Tyvärr blev jag överkänslig mot ett marsvin jag hade tidigare, så jag vet inte om jag skulle kunna ha en råtta..vill ju inte köpa en bara för att upptäcka att jag inte kan ha den kvar.......
 
Men råttsvansar är mycket sötare ändå :love:

Uh du också... Blev det jag med för ett tag sen, inte kul =/ Men så länge jag inte reagerar på råttorna är jag nöjd :)
 
sötisar fan jag kommer nog inte villja ge soli cartman och vulkan till sin rätt ägare fast dem nog bara kommer vara hos mig i två dagar
 

Liknande trådar

Övr. Djur Knäppt lite nya bilder på gammelskruttan Diva, som fyller 2½ snart :) :love: http://images.fotopic.net/?id=30795299&noresize=1...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...att ni visar upp era små kräk med kort pres :) :D Mina: Rex, ag ir X, 1 år och 10 mån, e:? u:? Reno, ba ro, 1 år och 10 mån...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 835
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Har knäppt lite nya bilder på gänget idag dårå! :banana: Gudrun...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Och lite andra insmygda :D Kattmat (ska behållas) Kattmat Tarja (ska behållas) Tarja Cartman (åker nästa vecka) Cartman Nemo...
2
Svar
20
· Visningar
1 556
Senast: Elwis_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp