Bukefalos 28 år!

Nya bilder.

Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?
 
Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?
Ja dom kommer i alla färger. Pricken kommer bli en super bra western häst.
 
Sv: Nya bilder.

Ska ta nya bilder på honom(den prickiga) senare den bilden var när jag provred honom.
 
Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?

ja Pepino heter han. han är jätte fint tecknad. Ena örat är svart och på motsatta sidan har han en stor svart fläck runt ögat. Jätte coolt när man ser de.
 
Sv: Nya bilder.

Hejsan!
vilka underbara criollos, såg några läckra appaloosor också var det från Elmia? hur gick det?
 
Sv: Nya bilder.

jag tycker den criollon som är vit med stora svarta prickar är hel läcker samt overon
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
386
  • Artikel
Hästnyheter Liksom i fjol går unghäst-VM i hoppning och den nya stortävlingen för unghästar – där avelsförbunden bildar lag med sina bästa unghästar...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
157
Senast: Migo
·
  • Artikel
Hästnyheter Jessica Almenäs ridolycka har gett henne men för livet. På nya bilder visar hon upp nyckelben och skulderben som sticker ut vid axeln...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hudvårdstråden 2
  • Melatonin
  • Var vill vi bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp