Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt första år som scoutledare. Aldrig varit scout innan. Har haft roligare än vad jag trodde. Jag är inte så outdoorsie :D Men det visade sig att jag egentligen inte behövde kunna knyta knopar och elda grejer. Någon behöver stå för ”barnkontroll”, pepptalk, gruppdynamikövningar och ordning och reda och det är jag bra på :) Vi har haft en fantastisk avdelning Spårare och nu ska vi tydligen bli första års Upptäckare.

Häng med som ledare i en förening nära dej vetja :up:

Mvh Miks
Mycket av det jag lärde mig i scouterna har jag glömt, kan förvisso fortfarande knyta en råbandknop, men resten är som bortblåst. :p

Vet inte om det ens finns någon förening i närheten, där jag växte upp finns det, men lite långt bort, sen ska jag ha tiden till det också (där är nog mitt dilemma just nu, tiden) :o

Får nöja mig med att kolla på fina bilder istället. :up:
 
Dagen man tog en kjol och förvandlade den till en cape :p

31181
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 171
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 640
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp