nya chatten..

A

ankans

är underbart bra! kom och hälsa på vet jag! :)

OBS beroende framkallade, känsliga chattare tänk efter en gång extra!
 
Sv: nya chatten..

"förr" var jag superberoende av Buke-chatten ju, vi var ett gäng som hade VÄLDIGT kul där inne, även träffat en del av dem.
MEN nu har jag tagit mig ur "träsket" ju, ska du locka in mig i det igen va :mad:

:D

*kanske tittar in en liiiiiten sväng sen* :angel:
 
Sv: nya chatten..

hi hi, jag har ju utfärdat en varning :p skyll dig själv :eek: :rofl: :rofl:
 
Sv: nya chatten..

ankans skrev:
hi hi, jag har ju utfärdat en varning :p skyll dig själv :eek: :rofl: :rofl:

Skulle vara värt att smyga in där för att se dig trippa runt i högklckat i träsket och utge dig för att vara någon annan :angel:
 
Sv: nya chatten..

hi hi hi, fy vad "grann" jag kommer att vara, nja inte jag då, martha :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: nya chatten..

VAVAVAVA!!!!!!

Om ankans ser ut som Julia Roberts(läs MIG) så kan jag ju gå med på det....maybe :D
 
Sv: nya chatten..

martha skrev:
VAVAVAVA!!!!!!

Om ankans ser ut som Julia Roberts(läs MIG) så kan jag ju gå med på det....maybe :D

inte vet jag hur hon ser ut, men hon skulle ta det svarta fodralet o de höga klackarna och sedan svansa runt i den skånska leran dessutom påstå att hon var DU :D
 
Sv: nya chatten..

Jag försökte men det funkade inte. Har inte en aning om hur man gör. Kan ni berätta?
 
Sv: nya chatten..

shady skrev:
Jag försökte men det funkade inte. Har inte en aning om hur man gör. Kan ni berätta?

Jag blev utslängd :crazy:
men du får ladda ner sidan tror jag , stänga ner datorn och gå in igen...då skall det funka.
 
Sv: nya chatten..

Det funkar inte för mig heller! Eller jag kommer in på sidan men jag kan inte skicka upp mina meddelanden :(
 
Sv: nya chatten..

buggar :idea: ha ha, jag blev utkastad efter två timmar men det kanske var meningen? Ingen som orka lyssna på mig längre :rofl:

Den är mycket bättre, slipper trycka uppdatera bla annat, kan göra lite coola inställningar och sånt :D
 
Sv: nya chatten..

hi hi, inte julia roberts, men katrine zeta jones! du ger det? ( i wish :crazy: )
 
Sv: nya chatten..

Hmmmm...finns det en chat här också (är en alldeles färsking här ;) ) Värt att kolla in...fast kanske lite farligt för en ex chatberoende :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
591
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: Hedinn
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 856
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

  • Hijabis i stallet!
  • Pivo
  • Nybörjarponny!

Omröstningar

Tillbaka
Upp