Nya Covid vaccinet

Jag och The SO ska givetvis gå iväg strax. Har väntat på detta ett längre tag, att vara välkommen in igen. Efter injektionen är det sedvanligt hygge med en gourmetglass och en något bättre idrottssändning.
 
Är det nya vaccinet ute i alla regioner nu?
Tror jag ska ta den men vet inte riktigt. Är i riskgrupp.
Minns inte när jag tog dos 3, det var i feb -22 eller -21.
 
Kommer inte att ta då jag blir så fruktansvärt dålig.
Jag har inte mått dåligt då jag tagit sprutorna. Men den här tog rejält. Fick feber på kvällen ont i huvudet. Fick stänga av värmen i rummet för jag kunde inte sova med täcket på mig. Vaknade tidigt på morgonen och frös som en blöt katt. Men jag mådde bra igen och skruvade upp värmen i rummet 🙂
 
Jag tycker det är så konstigt hur det fungerar... Jag är riskgrupp på tre punkter, men ingen har nånsin sagt ett pip om vaccin efter att jag fick de två första. Jag har aktivt fått jaga info. Nu försökte jag boka vaccinering, men då behövde de veta hur många sprutor man fått och det har jag ingen koll på. Försökte gå in på covidbevis-sidan, men den var överbelastad. Suck.
 
Jag tycker det är så konstigt hur det fungerar... Jag är riskgrupp på tre punkter, men ingen har nånsin sagt ett pip om vaccin efter att jag fick de två första. Jag har aktivt fått jaga info. Nu försökte jag boka vaccinering, men då behövde de veta hur många sprutor man fått och det har jag ingen koll på. Försökte gå in på covidbevis-sidan, men den var överbelastad. Suck.
Står inte det på 1177? Jag har mina doser står där iaf.
 
Jag har inte mått dåligt då jag tagit sprutorna. Men den här tog rejält. Fick feber på kvällen ont i huvudet. Fick stänga av värmen i rummet för jag kunde inte sova med täcket på mig. Vaknade tidigt på morgonen och frös som en blöt katt. Men jag mådde bra igen och skruvade upp värmen i rummet 🙂
Jag har tyvärr varit så dålig att jag varit sängliggande och hemma från jobb ca en vecka. 😔
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 850
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 285
Senast: gul_zebra
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Förra tråden är full. Vi fortsätter här. Nya vaccinet som är utvecklat även för omikron har släppts. Nån som tagit det? Även ni som...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp