Nya glassarna

Sv: Nya glassarna

Jag har testat dom 2 första som kom ut. Brulén var väl helt okej, lite för söt kanske, och absolut inte värd priset! Den andra med maräng och bär i var alldeles för vuxen i smaken, dock var marängbitarna jätte goda.
 
Sv: Nya glassarna

Jag är mest nöjd med att ha hittat de glutenfria glassarna från GB. :D

Har inte smakat dem än, men jag ska.
 
Sv: Nya glassarna

Har smakat nr 1 och 2. Tyckte de var helt ok men inget speciellt. Då gillar jag mycket bättre Magnum med vit choklad och smak av limoncello som finns i flerpack.
 
Sv: Nya glassarna

Jag har testat dom 2 första som kom ut. Brulén var väl helt okej, lite för söt kanske, och absolut inte värd priset! Den andra med maräng och bär i var alldeles för vuxen i smaken, dock var marängbitarna jätte goda.
Varför lägger man glassen i en ask istället för papper :banghead:
 
Sv: Nya glassarna

12149001_salmiakki_nyhet.jpg


Världsklass:love:
 
Sv: Nya glassarna

Har smakat båda och är jag är INTE imponerad! Det var alldeles för mkt tranbär, skogsbärssås och marängkulor i den ena (och alldeles för lite glass). Brulén var på tok för söt och var verkligen inte god, en eftersmak som inte går att beskriva! :yuck:
 

Liknande trådar

Mat Som rubriken säger, var kan jag köpa godaste glassen i Göteborg? :d
Svar
16
· Visningar
806
Senast: nullo-modo
·
Mat Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där? :d
Svar
13
· Visningar
710
Hemmet Mer på temat glass, med inspiration från tråden om glasspriser och vad man kan köra i en glassmaskin. Vi äter mycket glass hemma, och...
2
Svar
22
· Visningar
1 367
Senast: Human
·
Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 642
Senast: Imogen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp