Bukefalos 28 år!

Nya hundsaker

L

LoveRindi

Vad är det ni saknar på marknaden för hundar, alltså tillbehör? Hur/vad skulle ni designa för olika saker? Själv saknar jag läderkoppel med påsydda reflexer.
 
Det som inte finns fixar jag själv :D
Tex så tyckte jag att alla redlexhalsband antingen var för stora, klumpiga eller nåt annat, så jag letar upp en gammal reflexväst, klipper o donat, o syr ett smidigt, mjukt med resår som är lätt att trä över skallen på honom, utöver det vanliga halsbandet. Passade även på att sy en halvmeter lång "tunnel" av reflexband som jag trär på kopplet. syns bra, och är lätt att skifta mellan olika koppel, och passar alla vi har än så länge.
 
jag saknar typ såna där leksaker där hunden får tänka.. jag har i stort sätt bar asett såna där bollar som man ska puffa på för att få ut en godis. vet nån om det finns nåt mer? för det har jag aldrig sett.. dessutom tycker jag att det ska bli liite billigare.. :) tycker det är himlans dyrt numera..
 
ordentliga aktivering leksaker så hunden får tänka.
 
MissPetra----> Det finns ju såna där bräden med hål där man stoppar godis och en slags cylinder över, så hunden ska ta bort rätt cylinder för att hitta godisen. vet ej vad dom kostar
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
1 984
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 015
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 844
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp