Bukefalos 28 år!

Nya lakan som luktar

Widerberg

Trådstartare
Mina nya lakan STINKER! Och inte lite heller :crazy: Något klorin-aktigt, luktar värre än fan. :p
Har kört dom en gång i maskinen och det blev lite bättre, sticker inte lika hemskt i näsan. Men hur får man bort det? Jag vill ju kunna använda mina lakan :p
 
Sv: Nya lakan som luktar

Gnugga lakanen med en handtvål och låt ligga en stund (ca 1h) sen in i tvätten, kör med förtvätt. Sen så skall det nog inte lukta mer :D!

Fick ett par handdukar, dem stank som ..... *SPYSMILE*. Efter denna metoden har de bara lukta gott :)!
 
Sv: Nya lakan som luktar

Förmodligen är det kemikalier, ofta mögelmedel som kläderna duschas med innan de skeppas ut i världen från produktionsstället.
Ring/skriv/gå till butiken och be om byte.
 
Sv: Nya lakan som luktar

Men vad omständigt, dom är köpta på Gekås :p

MadicDomino: Värt att testa iaf :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Zacci
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 958
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 549
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp