Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Ännu bättre! :love:
Ja!
F283C903-97FC-47E6-A8AA-49C7F4A9AB19.jpeg
 
UNDERBAR klänning! Ser ut att sitta som ett smäck med!

(Och du såg inte alls ut som jag föreställt mig, jag vet inte ens hur jag tänkt att du ser ut alltså men min hjärna blev ändå förvånad.)
Tack!! Jag älskar den :heart.

Haha! Där ser man :D. I vanliga fall brukar jag borsta håret och vara lite piffigare men orka med sånt på jullovet liksom :p.
 
Så himla fin! :love:

Och de där skorna är ju för övrigt det bästa som hänt oss som gillar att ha högklackat men också att kunna gå ordentligt! (förutsatt att det faktiskt är Clarks alltså, de ser ut som mina i alla fall :D)
Tack! Och ja det är Clarks, världens bästa högklackade!! (Snygga också tycker jag :)).
 
Tack!! Jag älskar den :heart.

Haha! Där ser man :D. I vanliga fall brukar jag borsta håret och vara lite piffigare men orka med sånt på jullovet liksom :p.
Förstår det!

Haha, reagerade inte ens på piffighet/avsaknad av det, själv har jag gårdagens spackeldamm i håret liksom:o:p. Det var något annat som min hjärna bara "Nänä, så där ser inte Niffe ut" innan jag kunde acceptera det :rofl:. Får skylla på att jag inte druckit allt mitt morgonkaffe än :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp