Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

I ett svagt ögonblick bestämde jag mig för att ge efter för min inre shoppaholic, och köpte mig lite smink för första gången på lääääänge!

Makeup Revolution Palette som är en dupe för Urban Decay's Naked Heat tror jag? Samt en Sculpt & Contour Kit i nyansen Ultra Fair. Contour-nyansen ser ut att vara kall i tonen vilket är en bra början, men vi får se hur den sitter på huden...
hxPSqcO.jpg

Lite borstar till budgetpris, samt ett translucent setting powder som fått helt okej recensioner. Jag gillar dewy skin, men vill gärna ha lite precis under ögonen där jag har ultratunn hud.
J8LoY0m.jpg

Sen till det roliga! Tre stycken Milani från deras matta Color Statement-linje. Två riktigt mörka, kalla nyanser - Den ena är en sann burgundy och den andra är lite kallare och brunare/mer lila. Samt en "Matte Innocence", deras ljusaste nude-nyans. Och så ett mörkare nude från elf som bara åkte med då det såldes ut.
Gs5QuaP.jpg

Döm sedan min förvåning då jag i paketet hittar tre(!) produkter jag inte beställt O_o Hurra? En elf Lip Exfoliator i nyans/doften 'Rose' som jag verkligen gillar efter att ha testat den. En eyeliner från Milani, ännu otestad och en Nyx Born To Glow Illuminating Primer som blir spännande att testa under min BB Cream någon dag här.
SHPWLcb.jpg
 
Var nere i Falsterbo helgen son gick och köpte "myströjor"som jag kallar de . Jag vet inte vf men tycker de känns så skönt , med långärmad tröja man bara kan gå och mysa i solnedgången
20180719_211628.jpg
 
Har blivit som smått besatt av chokers på sista tiden, och fick hem ett helt gäng idag (10 st) På bild är en av favoriterna.
sHSN4cW.jpg


Testade ett lip tint också med riktigt bra pigment som satt förvånansvärt bra, även efter en löjligt stor kopp kaffe.
dfDPMQJ.jpg


Ett par solglasögon blev det också. förvånad över att jag blev så nöjd med dem, för jag brukar se lite... speciell ut iförd solglasögon. Men dessa var kanon!
xYW36mh.jpg
 
Jag har just klickat hem en elcykel. Har länge velat ha en, men tog tag i det först när jag hörde att det finns en premie. Har letat som en tok för att hitta något jag vill ha i en bra prisklass, och tillslut blev det en EvoBike Sport-8 :D

Nu hoppas jag bara att den är bekväm att cykla med också :p
 
AAARGH. Online-shopping och storlekar, hilfe så trött jag blir. Beställde ett par shorts från Salomon, stl L. För små. Beställde också ett par shorts från Bergans, stl XL. För stora. :banghead:

Nåväl, då försöker vi igen! Har nu klickat hem dessa två:

bergans-mianna-lady-shorts-nightblue.jpg

fjallraven-women-s-abisko-stretch-shorts-sand.jpg

Håll tummarna. :meh:

Jag vill också ha shorts! Men alltså alla som ska vara gjorda för kvinnor är som rövshorts på mig. Vet inte om jag är konstigt byggd eller om min röv hänger ovanligt lågt ner, men det går verkligen inte att hitta något som ser vettigt ut. :cautious:
 
Jag vill också ha shorts! Men alltså alla som ska vara gjorda för kvinnor är som rövshorts på mig. Vet inte om jag är konstigt byggd eller om min röv hänger ovanligt lågt ner, men det går verkligen inte att hitta något som ser vettigt ut. :cautious:

Rövshorts! :laugh: Jag har ju rejält med röv och höfter, lika värdelöst att försöka hitta något som ser okej ut. :meh: Ofta sitter de bra i själva benet men så får jag inte över dom över röven/kan knäppa knappen. Hopplöst! Don't get me started on helvetet att försöka hitta klänningar...

Älskar den! Köpte en till idag.

Tinder+Ryggsaeck.jpg

Också snygg! Gillar stilen!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 311
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 412
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp